Detii un magazin online si vrei sa iti sporesti vanzarile si castigurile in acelasi timp? Bineinteles ca obiectivul fiecarui manager de magazin ar trebui sa fie cresterea incasarilor, insa tu cum reusesti sa faci acest lucru?
Daca lucrurile nu decurg conform asteptarilor si te-ai impotmolit in ceea ce priveste cresterea traficului si a numarului de comenzi, iata cateva sfaturi despre cum ar trebui sa procedezi daca doresti sa dublezi sau chiar sa triplezi cota actuala de clienti. Nu trebuie sa fii un magician al programarii si nici un specialist in marketing, tot ceea ce trebuie sa faci este sa tii cont de nevoile clientilor tai si de resursele de promovare la indemana ta.
In colaborare cu agentia de publicitate Webdesk, iti prezentam cele mai accesibile modalitati prin care sa iti cresti afacerea online fara un efort foarte mare.
- Ofertele de moment
Fie ca este Ziua Indragostitilor, 8 Martie, Craciunul sau Black Friday, alege sa pui la bataie reduceri cat mai atractive la diferite produse tematice. Orice discount afisat in magazinul tau care reflecta un pret mai scazut poate sa iti creasca vanzarile considerabil.
- Email Marketing pentru a-ti tine abonatii la curent
Ai implementat functia de abonare la newsletter? Urmatorul pas firesc ar fi sa iti definesti o campanie de email marketing prin care sa trimiti ofertele catre cei care s-au abonat. Cu cat reusesti mai repede sa definesti un sablon mai atractiv, cu atat vei avea sanse mai mari sa iti sporesti vanzarile pe viitor tinand cont de impactul emailurilor trimise asupra abonatilor tai.
- Adopta strategia de a livra continut util prin intermediul blogului
Nu ai inca un blog integrat in magazinul tau online? Ai face bine sa te gandesti serios sa publici articole tematice in sectiunea aferenta, informatiile utile sunt pe placul vizitatorilor. Un articol de calitate aduce trafic, aprecieri din partea cititorilor si iti poate transforma un vizitator in client fidel.
- Tutoriale video
Fie ca sunt tutoriale video de achizite a produselor sau de folosire a acestora, materialele multimedia de acest gen sunt tot mai apreciate de catre publicul prezent pe internet. Filmeaza-ti produsele, fa diferite teste alaturi de ele si prezinta video-urile celor care iti viziteaza magazinul sau pagina de Facebook/Twitter.
- Prezenta solida in Social Media
Un simplu cont pe Twitter sau o pagina de Facebook nu sunt suficiente pentru a emite pretentii in a obtine clienti din retelele de socializare. Pe langa aceste actiuni de baza, trebuie sa devii activ pentru a capta atentia. Publica des, calitativ si interactioneaza cu cei care iti adreseaza intrebari sau solicitari.
- Optimizare SEO pentru a obtine trafic targetat
Da, optimizarea SEO ramane si in acest an cea mai buna modalitate de a te promova pe internet. Un magazin online, pentru a genera comenzi, are nevoie de trafic. Cel mai calitativ trafic provine din motoarele de cautare si este cel organic, adica intocmai traficul generat de o campanie de optimizare SEO. Pentru mai multe detalii despre acest subiect, poti vizita acest site.
- Concursuri in site sau in Social Media
Publicul autohton ravneste sa participe la concursuri cu premii, pur si simplu este atras de orice activitate care ii poate aduce un castig fara a scoate din buzunar o anumita suma de bani. Pune la bataie cateva produse sau vouchere cadou si demareaza un concurs pe pagina de Facebook sau direct in magazinul tau online implementand o sectiune speciala.
- Trafic platit din Google Adwords sau Social Media Ads
Atat Google cat si Facebook au integrate solutii prin care sa te poti promova contra unor anumite sume de bani. Defineste-ti bugetul, alege sa iti gestionezi pe cont propriu campania daca ai experienta necesara sau angajeaza o agentie de publicitate care sa te ajute in acest sens. Rezultatele sunt garantate, asta pentru ca platesti doar pentru traficul primit.
- Vouchere cadou
Cupoanele sau voucherele iti pot fideliza clientii vechi si iti pot aduce noi comenzi de la persoanele aflate pentru prima data in magazinul tau. Orice cupon care ofere o reducere atrage clientii ca un magnet, ideea de a plati mai putin pentru un produs fiind una ravnita de majoritatea celor care cumpara online.
- Ofera produse in teste
Alege cativa bloggeri influenti, care activeaza pe nisa magazinului tau, si ofera-le produse pentru a le testa. Tactiva poate parea paguboasa datorita investitiei initiale insa daca produsele sunt de calitate si serviciile tale completeaza aceasta nota pozitiva, ai sanse foarte mari sa captezi atentia unor potentiali clienti pentru magazinul tau.