PRIME România da startul inscrierilor pentru cea de-a XV-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare (CNSC). Tema de anul acesta este Botvertising, iar evenimentul va avea loc in perioada 19-20 aprilie 2018, la Institutul Bancar Roman (Strada Negru Voda 3).
Congresul este alcatuit dintr-o serie de conferinte care au ca scop prezentarea unor informatii esentiale despre Botvertising. Conferintele vor fi completate de studii de caz menite sa exemplifice strategiile construite si implementate de branduri si companii. Workshopurile tematice constituie o alta componenta importanta a evenimentului. Acestea ii vor ajuta pe participanti sa puna in aplicare conceptele teoretice abordate in timpul conferintelor.
Botvertising reprezinta fuziunea dintre Chatbots si Advertising. Chatbots reprezinta o tehnologie avansata care permite oamenilor sa mentina o conversatie cu o entitate digitala. Acestia sunt de două feluri: chatbots cu mesaje predefinite care functioneaza doar asupra unor comenzi limitate si chatbots care au la baza inteligenta artificiala si sunt capabili de a sustine conversatii cat mai elaborate si chiar sa isi dezvolte propriul limbaj si bagaj de cunostinte.
Prima conferinta, Botvertising 101, va avea loc pe 19 aprilie, de la ora 10:00 si va debuta cu prezentarea conceptului. In cadrul acestei conferinte, participantii au oportunitatea de a afla cum se delimiteaza o entitate digitala de un robot propriu-zis si, de asemenea, vor fi prezentati factorii care au dus la aparitia chatbotilor, dar si modul in care au evoluat acestia.
Prima zi va continua cu Botbusters!, conferinta ce se va desfasura incepand cu ora 13:15 si va sublinia importanta chatbotilor in Social Media, Marketing si Advertising, va aduce in discutie brandurile si noile experiente oferite consumatorilor si totodata, va reliefa avantajele si dezavantajele unui chatbot si va prezenta evolutia chatbotilor in spatiul romanesc.
Cea de-a doua zi, 20 aprilie, va incepe la ora 10:00 cu Me vs Mr. Bot, conferinta prin intermediul careia vor fi analizate problemele etice, sociale si morale din jurul inteligentei artificiale. Posibilitatea existentei unei empatii digitale, transformarea unui chatbot in asistent personal cu ,,norma intreaga”, dar si atingerea unei creativitati automatizate sunt doar cateva dintre subiectele abordate in cadrul acestei conferinte.
CNSC-ul va incheia anul acesta cu Digital Bots: From Fantasy to the Future. Cea de-a patra conferinta va surprinde modul in care poate fi utilizata inteligenta artificiala in domeniul bancar si importanta introducerii chatbotilor in banking advertising. De asemenea, vor fi ilustrate si dezbatute subiecte precum: bătălia brandurilor in domeniul tehnologiei si (r)evolutia chatbots.
Pe parcursul celor doua zile de Congres, incepand cu ora 16:00, vor avea loc workshopuri simultane sustinute de catre agentii de publicitate si companii. Workshopurile reprezinta un element fundamental al CNSC-ului, oferind participantilor sansa de a lua parte la crearea unor campanii sub indrumarea atenta a specialistilor din domeniu.
Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul http://cnsc.primeromania.ro/, la sectiunea Ia-ti bilet, sau la adresa de mail cnsc@primeromania.ro.
CNSC este susținut de partenerii: Groupe Renault, BRD – Groupe Société Générale, BRD – Mindcraft, PepsiCo, Bitdefender, McDonald’s, Fornetti, Eisberg, Grand Papa, Editura Universitara, Editura C. H. Beck, Editura Publica, Sian Image, Oriflame, Vinmag, Museum of Senses, Delicious Doughnuts, Maudeco si partenerii media: IQool, IQads, Advertising4U, PRwave, Stiri.ong, IubescStudentia, GoingOut, VinSiEu, Ctrl-D, Smark, The Institute, InOras.ro, Clujlife, Refresh.ro, asociatialumeabuna.com, calendarevenimente.ro.
Partener educational: Institutul Bancar Roman.
Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este unul dintre evenimentele marca PRIME Romania, organizat anual de si pentru studentii pasionati de Comunicare si Relatii Publice. Congresul are o lunga traditie in spate, prima editie avand loc in anul 2003. Toate cele 14 editii au reprezentat o adevarata reusita, in care s-au abordat teme precum: Phygital Marketing, The Clickbait Era, Neuromarketing, Storyscaping, Brand Experience, PR pentru divertisment, Comunicarea de guerrilla si multe altele.
Despre PRIME Romania
PRIME este singura asociatie de Relatii Publice si Comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 21 de ani de evenimente pentru studentii pasionati de Comunicare. Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si două filiale nationale, in Brasov si in Iasi.