Stresul provocat de mutare este unul dintre cele mai mari cu care se confrunta oamenii, in general, alaturi de cel provocat de schimbarea locului de munca sau de divort. Astfel ca ajutorul oferit de o firma de mutari mobilier poate fi extrem de important atat pentru a duce la bun sfarsit acest proces, cat si pentru o stare psihica maibuna a celor care se muta.
In plus, daca este vorba despre mutari firme Constanta sau oricare alt oras din tara, stresul este cu atat mai mare, iar necesitatea unei companii care ofera astfel de servicii este la fel de mare. Motivul? Mutarea unei firme presupune mai mult decat mutarea unor obiecte de mobilier, aceasta are o multime de documente care trebuie impachetate cu mare grija, astfel incat sa nu se rataceasca sau sa se incurce vreunul. In plus, majoritatea companiilor au si echipamente specifice, care sunt necesare pentru desfasurarea activitatii, iar o firma specializata le va putea transporta in siguranta pana la destinatie.
Sfaturi esentiale pentru o mutare fara stres
In timpul procesului de mutare, intreaga rutina a familiei este data peste cap, iar daca job-ul este unul solicitant, atunci planificarea unui astfel de proces complex, fara nici un ajutor, poate fi o adevarata bataie de cap. Astfel ca cei de la Professionalmovers vin cu cateva sfaturi in intampinarea nevoilor celor care au in plan mutarea intr-o noua locuinta, dar nu stiu cum sa inceapa toate pregatirile:
-
Planificarea mutarii
Un prim pas pentru a demara intregul proces de mutare este realizarea unui plan, care sa cuprinda toate activitatile care urmeaza a fi facute, de la impachetarea lucrurilor, pana la rezilierea contractelor cu furnizorii de servicii de la vechea locuinta si contractarea altora, la noua locatie.
De asemenea, tot in aceasta etapa se stabileste daca se va contracta o firma de transport mobila sau mutarea va fi realizata pe forte proprii, ceea ce va necesita un timp mai indelungat. Astfel ca se recomanda, daca este posibil, sa se ia cateva zile libere de la serviciu pentru a se duce la bun sfarsit planul.
-
Impachetarea lucrurilor
Pregatirea pentru mutare nu trebuie lasata pana in ultimul moment, impachetarea obiectelor fiind recomandat sa se inceapa cu cateva zile pana la cateva saptamani inainte. Daca se aleg totusi serviciile unei firme specializate, aceasta poate oferi un ajutor important in acest proces, atat prin oferirea materialelor necesare impachetarii – cutii, folii stretch sau cu bule – cat si cu impachetarea obiectelor mai mari. De cele valoroase si cele personale se va ocupa proprietarul.
-
Transportul obiectelor
Transportul obiectelor este una dintre cele mai dificile etape ale mutatului, fie ca este vorba despre obiectele de mobilier voluminoase, care trebuie carate pe scari, sau despre aranjarea acestora in masinile care le vor transporta, unde trebuie ancorate foarte bine, pentru a nu se misca si deteriora. Astfel ca, experienta si echipamentele de care dispune echipa unei firme de mutari sunt cea mai buna solutie in aceste cazuri.
-
Despachetarea lucrurilor
Cu toate ca partea cea mai grea a trecut, nici despachetarea nu este floare la ureche. De aceea este important sa se pastreze calmul si sa se inceapa despachetarea lucrurilor cele mai importante pentru activitatile cotidiene, cum ar fi obictele de igiena sau hainele de baza.